Avokado och lax?

Läste en annan bloggares inlägg om ett recept med Avokado och Lax.
Kan också ett jättegott, väldigt fettsnålt recept med dessa två ingredienser!
Det man behöver är;
(*=absolut inget måste!)

Tunnbrö
Philadelphia
Sallad
rökt lax
* tomat

1. Lägg tunbrödet platt på bordet. 2 Bre på philadelphia. 3 Lägg sedan på smala skivor
av rökt lax på, och bre med lite extra philadelphia på igen. 4 Skär sedan Avokoadon
i små bitar, så som du behagar själv att äta dem, och lägg sedan ovanpå laxen
och philadelphian. 5 Ovanpå det lägger du sedan salladen, stora blad eller hackade
små, spelar ingen roll! Själv föredrar jag stora blad!
6 Tomat är något jag aldrig smakat med men som mina föräldrar har. Enligt dem
är det jättegott så våga testa er på det! 7 Rulla sedan ihop det till en tunnbrörulle/
vik tunnbrödet på mitten så det blir som en fyrkantig macka med lock!

Jag är dålig på att förklara, men jag lovar att det är jättegott, och varje rulle tar bara
max fem minuter att göra! :) Smaklig måltid!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Hej Godis! "Vad är din största rädsla?" kika i min blogg och skriv ditt svar, vore jätte snällt! dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget

tack & puss :)

2008-10-08 @ 16:40:06
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Nikolina

OJ!! ... så hemskt :(

2008-10-08 @ 16:59:30
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Nikolina

tack för ditt svar söta du!

2008-10-08 @ 17:00:30
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0