En av mina mest älskade

Hade hoppats på att få träffa Chris en snabbis idag, men mina päron
tillät mig inte att ta em fot utanför tröskeln, så jag trodde att hela kvällen
var körd. Men så ringer världens bästa Amelie och undrar om det går
bra att hon kommer över. Självklart, hon är alltid välkommen, det håller
till och med morsan med om! Ikväll blir det väl till att tjocka sig med
massa godsaker, ta massa egobilder och kvällens tema: POKEMON!

:)När jag var liten fanns det ingenting jag tyckte bättre
om än just pokemon! Minns när jag fick mitt första
paket med kort och vilken pokemon jag först såg.
Det var en slowpoke. haha! Gamla goda minnen!

Nu ska jag dock sluta skriva och hoppa in i duchen!
Bilder från ikväll kommer att komma in när jag har
tid och ork ;) Kram på er alla, trevlig fredagskväll! <3

Pikachu plays Animation  Pikachu plays 2 AnimationPikachu walks AnimationPikachu plays 3 Animation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0