haha vilket skämt

Bella hade tänkt skriva blogg igen, hahahahah.
Fast nej, det är inget skämt. Vet inte riktigt vrf jag börjar skriva igen,
det är ju liksom inte direkt några som brukar läsa och jag gör ju
inget speciellt driekt om dagarna. Men vafan, måste ju skriva av
mig någonstans, och så får jag ju samtidigt va glad över att jag
glädjer de nördar som slösar sin tid på att läsa all den skit jag skriver.

Idag så är jag iallafall sjuk. Gick till skolan på morgonen för att
skriva nån DNs nutids'prov'. Långt ifrån kul, kunde typ svaret på
första frågan och någon random fråga om FRA som jag inte ens
visste varför och hur jag kunde veta svaret. Menmen, det går ju
iallfall inte på betyget så vad har d för roll. Dessutom var priset
en resa till Stockholm, tjoho! En resa hem till mig själv är vad
jag alltid velat ha, not.

Gick iallafall hem från skolan med vääärsta huvudvärken och
rethosta OCH lock för öronen! Lånade ut mina pluppar på
morsans handsfree till Adde, dom lär jag väl aldrig få tillbaka.
Något jag fick tillbaka idag var iallafall min moppehjälm, thank
god för d! Vet inte hur länge den varit på vifft nu asså!

skulle egentligen träffa min Chris idag men eftersom båda är
sjuka så bestämde vi att vi ses lite senare i veckan istället.
Klokt men synd, för jag saknar honom såååå!

Nu pallar inte jag skriva mer. Har riktigt ont i huvudet, 4 prov att
plugga till och en massa annat som måste göras.
Tack å hej, lever pastej!

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0