I'm the next topmodel

Nej, kanske inte. Men enligt den skumma drömmen jag hade i natt så var
jag tydligen det. Minns inte så mycket av själva drömmen, men mamma
hade sett mej rulla runt i sängen och gjort olika poser. Haha, kan tänka
mig hur det såg ut eftersom jag i drömmen posade som någon jag var
skitarg, och helt plötsligt posade jag som om jag var jätteledsen. Skuuumt.

Idag är jag iallafall sjuk, precis som igår. Huvudet värker, halsen och näsan
tillåter mig inte andas och min balans är likadan som en fyllegubbes! :)
Har sovit nu fram till klockan 12 så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Hade tänkt städa rummet och överraska mamma (vilket leder till pengar,
mohahah!) och sen titta på TV, och seeen Plugga. Eller ska jag titta på
TV först och göra d där oviktiga sen? Nej nu när jag är sjuk ska jag banne
mig "ta mig i skinnet" och städa! Herre Jesus. Fast det lär ta tid, så som
mitt rum ser ut just nu.

Senare idag vet jag inte riktigt vad som kommer att hända. Har inte
planerat något speciellt viktigt som jag kan dela med mig av.
Har en jehevla stor lust att åka till täby centrum å shoppa. Fick det
nu när jag tittade på lite kläder jag köpte i somras. Fick även syn
på ett linne som jag ångrar att jag lämnade tillbaka!

None haha värsta posen, sånna lär ni få se fler av!
Riktigt äcklig! Men som sagt, I'm the next topmodel ;)


Kommentarer
Postat av: Dilek Isabelle

Klart att du är next top model! Super söt ju :) fina långa ben desutom (ser iaf ut som det på bilden :))

2008-10-08 @ 23:23:39
URL: http://izmir.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha, kul dröm :)

2008-12-26 @ 18:54:15
URL: http://jennifersumar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0