Jippie, fredag! eller?

vanligtvis brukar jag hoppa av glädje när man slutat skolan på
fredagar, eftersom då vet man att man är ledag och kan göra
i princip vad man vill! Hade 3 planer för ikväll:

-Myskväll med Gurra som kommer hem från falun!
-Myskväll med JG och Mike som jag inte träffat på år och daaar!
-Chill med Amelie
-Dra ut med tjejerna

Hade så himla svårt att bestämma mig för vilka jag skulle
välja. Det finns liksom ingen av dom där som jag tycker mer
eller mindre om. Alla står mig så nära!
Men min usla 'sjukdom' har gjort valet åt mig. Jag blir hemma.
Själv, liggandes i sängen. Hostande med endast en bunke
popcorn till sällskap! Det är inte såhär jag önskar att ha det
en fredagskväll! Men vad gör man....

blommaSom sagt, ännu en dag är man sjuk.
Finns inte så mycket bättre att göra än
att titta på tv, (plugga(?)), städa, vara
framför datorn och sånt. Men igårkväll
gjorde jag faktiskt något lite roligare!
Jag kollade genom gamla bilder på
datorn! Hittade massa gamla roliga  bilder från när jag
var liten på mig med kompisar, bilder från i  somras och
liknande! Jättekul att se. Blomman är en av de naturbilder
jag tog i Cannes, Frankrike förra året!  ingen vidare mördarbild,
men värd att visas upp iallafall! Den ger mig en slags sommarkänsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0