Pannkakor utan ärtsoppa!

aaah! Idag är det torsdag, pannkaks- och ärtsoppsdagen!
Pannkakor är nog bland det godaste jag vet! Tyvärr får jag inte det i
hemmet längre eftersom pappa har börjat med sitt "resturangmat-
varje-dag-tills-jag-dör
". Visst är det gott att bli serverad med värsta
mördarmaten ibland, men just nu känner jag att jag bara vill ha
typ spaghetti med köttfärssås eller pannkakor! Så nu när jag är sjuk,
ensam hemma passade jag på att steka ett 10tal pannkakor till
mig själv, dessutom är det ju torsdag! Ärtsoppan klarar jag mig
dock utan, även om det inte är någe vidare fel på den, kände mej
bara inte så sugen på just det!

Som sagt, idag fortfarande sjuk! Känner mej nästan lite värre än
vad jag gjorde igår. Pappa har förbjudit mig att gå till skolan imorgon.
Det är nog första gången jag hör från dom att jag inte får, vanligtvis
brukar dom tvinga dit mig iallafall hur jag än mår!
Tycker det är så synd att jag är sjuk, iallafall just nu! Har missat 5
prov, dessutom hade jag hoppats på att va frisk tills imorgon så jag
skulle kunna träffa min underbara Chris, men jag antar att det bara
är å glömma å drömma. Det är precis vad jag tänker göra också!
Drömmar kan iallafall inte jag få för mycket av!

Vad har ni för planer för helgen? KRAM!

Kommentarer
Postat av: sandra

heej gumman! kul att du bloggar igen :D älskar att läsa allt du skriver, och nu när jag flyttat äre bästa sättet att se vad du gör om dagarna ;)

I helgen har jag faktiskt inga planer, chilla, som alltid när jag är för lat att ta tag i utelivet ;)

KRAM!

2008-10-09 @ 15:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0